Žaidimai

Laser Tag – tai naujoviškos tendencijos pramogų sferoje. Infraraudonaisiais ir lazerio spinduliais imituojamos tikro kovos lauko sąlygos. Šio žaidimo esmė yra pašauti žaidėjus-priešininkus ir interaktyvius taikinius (“bazes”), visiškai žmogui NEKENKSMINGAIS ir NEPAVOJINGAIS šūviais iš specialaus “Blasterio”. Žaidimas vyksta riboto matomumo, garso, šviesos ir dūmų efektais apipavidalintame labirinte. Visi pataikymai bevieliu ryšiu registruojami, rezultatai apdorojami ir gali būti atspausdinti žaidimo pabaigoje kiekvienam žaidėjui individualiai. Sirgaliai ir nedalyvaujantys žaidime gali stebėti tiesioginę rezultatų transliaciją dideliame televizoriaus ekrane.

 

Emocijomis ir dinamika žaidimas panašus į dažasvydį. Tačiau, lyginant su dažasvydžiu, Laser Tag pasižymi žaidėjų saugumu, išskirtine “Žvaigždžių karų” atmosfera, galimybe pasirinkti žaidimo scenarijų pagal fizines galimybes ar tiesiog pagal nuotaiką.

 
 

Žaidimai:

 

Solo

Žaidime kiekvienas žaidėjas kovoja pats už save. Šis žaidimas žaidžiamas tada, kai žaidėjų grupė  yra nedidelė arba žaidėjų skaičius grupėje yra nelyginis. Žaidimą galima žaisti ir su papildomais moduliais:

– Bazės. Žaidėjai gali gauti papildomų taškų naikindami bazes. Deja šiame žaidime jos niekam nepriklauso, todėl reikia stengtis, kad priešininkui šansai ją sunaikinti būtų menki. Už sunaikintą bazę žaidėjas gauna 2000 taškų.

– Minos. Žaidėjai gali prarasti taškus jeigu juos kliudys sprogusi mina.


Komandinis

Tai vienas populiariausių žaidimų. Dvi komandos kovoja viena prieš kitą. Tikslas – surinkti daugiau taškų už priešininkus. Žaidime kulkų ir gyvybių skaičius nėra ribojamas, todėl šis žaidimas labiausiai patinka vaikams. Žaidimą galima žaisti ir su papildomais moduliais:

– Bazės. Tiek mėlyni, tiek raudoni turi savo bazę. Ją reikia ginti tam, kad priešininkai jos nesunaikintų ir tuo pačiu nepamiršti puolimo, nes bazę sunaikinęs žaidėjas gauna 2000 taškų.

– Minos. Žaidėjai gali prarasti taškus jeigu juos kliudys sprogusi mina. Taip pat žaidėjai gali programuoti minas ir gauti taškus už minos aukas.


GimtadienioSolo

Tai tas pats solo žaidimas, tačiau jubiliatas gauna specialų ginklą. Specialus ginklas ne tik pasveikins su gimimo diena, bet ir atsikraus sekunde greičiau, bei leis padaryti daugiau šūvių per sekundę.


GimtadienioKomandinis

Tai komandinis žaidimas, kuriame jubiliatas gauna specialias privilegijas. Specialus ginklas ne tik pasveikins su gimimo diena, bet ir atsikraus sekunde greičiau, bei leis padaryti daugiau šūvių per sekundę.


Infuzija

Tai “Komandinis”  žaidimas, tačiau visi žaidėjai turi galimybę gauti specialių sugebėjimų. Kompiuteris atsitiktine tvarka kas 2min atrenka kelis žaidėjus, kuriuos apdovanoja specialiu sugebėjimu. Keli sugebėjimų pavyzdžiai:

– Rapid fire – automatas. Jums nebereikia spaudinėti gaiduko, laikote jį nuspaudę ir spindulys ištisai šviečia.

– Invisible – nematomumas. Jūsų davikliai nešviečia, bet šaudyt galite.

– Immortal – nemirtingumas. Niekas negali Jūsų pašauti.

– Hyper shot – super šūvis ne tik sužeis visus priešininkus 5m spinduliu, bet ir duos dvigubai daugiau taškų.

– Sniper shot – snaiperio šūvis gali pašauti kelis žaidėjus vienu metu.

– Team destroyer – šis sugebėjimas pašauna visą komandą nesvarbu kur jie bebūtų.

Deja, ne visi žaidėjai gauna sugebėjimus. Žaidimą taip pat galima žaisti su bazių ir minų moduliais (Bazės ir minos veikia taip pat, kaip komandiniame žaidime).


Qkomanda

Tai komandinis žaidimas su ribotu gyvybių skaičiumi. Pasibaigus gyvybėms žaidėjas turi grįžti į savo bazę įkrauti ginklą. Gyvybių skaičių leidžiame pasirinkti Jums (standartas – 3 gyvybės). Taip pat tai vienintelis žaidimas, kuriame taškai yra atiminėjami už, tai kad Jus pašovė priešininkas. Žaidimas gali būti žaidžiamas su šiais moduliais:

– Pakrovėjai. Būtent jų pagalba žaidėjai turi pakrauti savo ginklus. Nepakrautas ginklas nešaudo.

– Bazės. Bazių veikimas toks pat, kaip “TEAM” žaidime.


Eliminavimas

Žaidėjai turi ribotus išteklius (gyvybės, šoviniai). Pasibaigus ištekliams, žaidėjo liemenė išsijungia. Taip jis baigia žaidimą ir laukia, kol “mirs” jo komandos draugai arba, kol jie laimės. Elimination žaidimas gali būti žaidžiamas komandomis arba kiekvienas už save. Taip pat galimi papildomi moduliai: bazės, minos (veikimo principas toks pat, kaip “TEAM” žaidime)


Vampyrai

Labai populiarus ir linksmas žaidimas. Tai unikalus solo žaidimas, kuriame kovojama iki paskutinio likusio “gyvo” žaidėjo. Atsitiktinai vienas žaidėjas startuoja, kaip vampyras. Likusieji stengiasi nušauti vampyrą, tačiau jis turi 1000 gyvybių. Kas kart, kai vampyrą pašauna jis praranda 50. Žaidėjai taip pat turi gyvybes (jų kiekį galite pasirinkti patys). Pasibaigus gyvybėms žaidėjas tampa vampyru.Įdomu dar ir tai, kad šūvių skaičius taip pat reguliuojamas (jį taip pat galite pasirinkti patys). Pasibaigus šoviniams belieka tik slėptis 😀 Šis žaidimas papildomų modulių neturi.


NepertraukiamaZona

Nepertraukiama zona – tai žaidimas, kuris nestabdomas į žaidimą įsijungiant naujam žaidėjui. Šis scenarijus dažniausiai naudojamas įrangos tikrinimui arba nemokamų akcijų metu. Tai puiki galimybė Jums nemokamai išbandyti mūsų pramogą. “Nepertraukiamos zonos” laikas bus skelbiamas mūsų naujienose mūsų tinklapyje.



Video, kaip atrodo žaidimas:

 

Galimi moduliai:

 

Bazės

Tiek mėlyni, tiek raudoni turi savo bazę. Ją reikia ginti tam, kad priešininkai jos nesunaikintų ir tuo pačiu nepamiršti puolimo, nes bazę sunaikinęs žaidėjas gauna 2000 taškų. Bazės yra trijų tipų:

– Normali bazė – normali bazė susprogdinama iš 3 – 9 šūvių.

– Agresyvi bazė – agresyvi bazė. Bazė gali pradėti atsišaudyti.

– Ginybinė bazė – gynybinė bazė. tuo metu, kai bazė būna susprogdinta ji pradeda šaudyti, todėl priešininkas negali patekti į bazės zoną.


Pakrovėjai

Jų pagalba žaidėjai pakrauna savo ginklus, kad galėtų tęsti savo žaidimą.


Minos

Jos šaudo tam tikrais intervalais. Jeigu kliudo žaidėją, žaidėjas praranda 150 taškų. Minos gali būti programuojamos. Žaidėjas užprogramavęs miną nuo jos nenukenčia taip pat gauna taškus už “užkliuvusius” žaidėjus. Minos būsenos:

– Oranžine spalva – mina neaktyvi.

– Žalia spalva – programuojama mina. Pašovęs miną žaidėjas ją užsiprogramuoja.

– Raudona spalva – užtaisyta mina, kuri sprogs po 10sec.


 

Populiariausi žaidimai:

 

1) Team (Be papildomų modulių)

2) Q-team (Pakrovėjai, bazės – įjungta)

3) Team (Bazės – įjungta, minos – išjungta)

4) Infusion (Be papildomų modulių)

5) Vampire (Be papildomų modulių)


Labirinto taikiniai:

 

Nindzė

Komanda, kuri kontroliuoja interaktyvų taikinį, gali apgaulingai padidinti savo spalvos žaidėjų skaičių. Labirinte atsiradę netikri “žaidėjai” klaidina priešininkus.